برای تجسم تصویری یک موضوع جهت نمایش و درک بهتر مفهوم آن، از تصویرسازی استفاده میشود. از تصویرسازی در کتاب ها، مجلات، تهیه و ساخت موشن گرافیک ها و … استفاده میشود. تصويرسازی به برندینگ شما کمک میکند، به صورتی که مخاطبان تنها با دیدن تصویر، بدون خواندن متن یا شعار تبلیغی، کسب وکار و خدمات شما را به یاد میآورد.
کاراکتر یا شخصیت تبلیغاتی در واقع یک مسکات یا اثر هنری گرافیکی است که با اشکال هندسی یا مدادهای دیجیتال طراحی میشود. در طراحی کاراکتر، کاراکتر تبلیغاتی به عنوان یک موجود یا مسکات کوچک داستانی، کارتونی، حیوانی، انسانی یا غیرانسانی در نظر گرفته میشود، که یک طراحی خصوصی خواهد بود و باعث برندسازی کسب وکار و خدمات آن میشود.
به مجموعهای از تصاویر، نمودارها و متن، اینفوگرافیک گفته میشود که نمایی کلی از موضوعی را به صورت ساده بیان میکند. اینفوگرافیک، یک ابزار ارزشمند برای ارتباط بصری است که دارای انواع اقتصادی، اختصاصی و ترکیبی است. تصاویر در اینفوگرافیک علاوه بر جذابیت بالا، در درک محتوا به مخاطب بسیار کمک میکنند و باعث جذب مخاطب بیشتر خواهد شد.
طراحی رابط کاربری فرایند ساخت رابط ها در نرم افزار، سایت، اپلیکیشن های موبایل است که با تمرکز بر کاربرد پسند بودن ظاهر یا سبک و راحتی استفاده کاربران اجرا میشود. رابط کاربری با ایجاد بستر تعامل میان کاربر و سایت، پیام کاربر را به درستی منتقل می کند و نیازها و خواسته های آنها را برآورده می سازد. طراحی رابط کاربری یک سایت منحصر بفرد و بروز باعث میشود تا یک کودک هم به راحتی بتواند با سایت شما کار کند. افزایش ترافیک سایت مستلزم رابط کاربری و ساخت تجربه کاربری عالی برای کاربران است.
طراحی بنر بیلبورد شهری یکی از جنبه های حیاتی در تبلیغات محیطی است که با هدف جلب توجه سریع و موثر مخاطبان انجام می شود. این فرآیند شامل انتخاب تصاویر، متون و رنگ هایی است که در کوتاه ترین زمان ممکن پیام تبلیغاتی را به صورت واضح و جذاب به مخاطبان منتقل کند. طراحی بیلبورد شهری به دلیل اندازه بزرگ و موقعیت استراتژیک برندینگ را به همراه دارد. طراحی بیلبورد شهری با تصاویر جذاب و رنگ متنوع در کوتاهترین زمان ممکن توجه جمعیت زیادی را به خود جلب می نماید.
طراحی کاتالوگ دیجیتال یک روش نوآورانه و جذاب برای ارائه محصولات و خدمات به صورت آنلاین و تعاملی است. کاتالوگ دیجیتال به کسب و کارها امکان بهرهگیری از طراحی های خلاقانه و محتوای جذاب برای کسب توجه مشتریان را به همراه دارد و در نتیجه افزایش فروش را به دنبال دارد. با سفارش طراحی کاتالوگ دیجیتال، برند شما به طور مؤثری تقویت می شود و تجربه کاربری بهتری برای مشتریان فراهم می گردد. این ابزار، یک راهکار اقتصادی و کارآمد برای تبلیغات در دنیای دیجیتال به شمار می رود.
بنر سایت شامل تصویر و متنی است که پیغام یا رویداد را به کاربران منتقل میکند. این بنرها توی سایت شما قرار میگیرند تا بخشی از خدمات مهم شما رو به صورت پررنگ تر مورد توجه مخاطبان قرار دهند. با طراحی بنرهای اختصاصی میتوانید کاربران رو از اخبار مهم سایت خود مطلع کرده و یا به صفحات ویژه راهنمایی کنید.
طراحی بصری جعبه و بسته بندی به فرآیند خلق ظاهر خارجی یک محصول می پردازد، که شامل انتخاب شکل، رنگ، مواد، فرمت های چاپی و طراحی گرافیک می شود. این عناصر بصری نه تنها برای جذب توجه مشتری در نقاط فروش طراحی میشوند، بلکه با هدف ایجاد یک ارتباط عاطفی با خریدار و متمایز کردن محصول از سایر رقبا نیز هستند.
اولین و اساسی ترین بخشی که مخاطبان در نگاه اول متوجه آن خواهند شد، جلد کتاب است. جلد کتاب نشان دهندهی ذوق و سلیقه طراح است و موجب قضاوت در مورد محتوای کتاب خواهد شد. پس اگر حرفهای طراحی شود توجه و نظر خریدار را به خود جلب میکند؛ و همچنین در ایجاد تصویر ذهنی پایدار و قوی در ذهن خواننده بسیار تاثیر خواهد داشت.
طراحی کاتالوگ و بروشور از تلفیق رنگ، متن، محصول، تصویر و تکنیک های چاپ و صفحه بندی به همراه طرح های بصری با پیام های متفاوت طراحی می شود که با خلاقیت و فرایند تفکر طراح عجین می گردد. طراحی جذاب توجه مشتریان بالقوه را نسبت به محصول و کسب وکارتان بیشتر می کند. کاتالوگ یا بروشورها ارتباط مستقیم بین مشتریان و تولیدکننده در مسیر برندینگ برقرار می کند.
بنر متحرک گیف (GIF)، فرمت گرافیکی است که متحرک و بدون صدا، عناصر بصری را در یک قالب ویدیویی کوتاه نمایش می دهد. بنر گیف، تصاویری متحرک یا ترکیبی از چند بنر ثابت است که به دلیل حرکت و جذابیت بصری، جلب توجه بیشتری نسبت به بنر ثابت را دارد. بنرهای گیف مشابه موشن گرافیک های بدون صدا هستند و معمولاً برای جذب مخاطب و ارتقاء تعامل در تبلیغات دیجیتال به کار میروند.
طراحی هویت بصری یکی از ارکان اساسی در شکل گیری و تقویت یک برند است. این عناصر، شامل لوگو، رنگ های برند، تایپوگرافی و سبک تصویر سازی است که پیامی یکپارچه و قوی را منتقل می سازند. طراحی هویت بصری سازنده برندینگ، ارزش، اهداف و هویت یک برند برای مشتریان و ذینفعان می باشد. اهمیت روز افزون حضور آنلاین،حضور یک هویت بصری منسجم و قوی برای ارتباطی معنادار با کاربران را واجب الزامی می کند.
کسانی که از طراحی گرافیکی برای تبلیغات کسب و کار خود استفاده میکنند، این روش را از بهترین تجربیات تبلیغاتی خود میدانند. مزایای انواع طراحی گرافیکی عبارتند از:
مجموعه بینا با بیش از پنج سال سابقه، دارای متخصصین طراح گرافیک است که به شما در ساخت انواع طراحی گرافیکی کمک میکند تا برای تبلیغات خود از بهترین طرح ها استفاده کرده و با جذب مخاطبین بالا، علاوه بر برندسازی، کسب و کار خود را توسعه و گسترش دهید.
آژانس دیجیتال مارکتینگ بینا برای ساخت انواع طراحی گرافیک تبلیغاتی از نرم افزار های زیر استفاده میکند:
انواع طراحی گرافیک ساخته شده در آژانس دیجیتال مارکتینگ بینا دارای کیفیتی بسیار بالا هستند. شما میتوانید با سفارش طراحی گرافیک به تیم بینا و انتشار آن در شبکه های اجتماعی، وب سایت های برند خود و تمام رسانه های تصویری، به معرفی بهتر و جذب مخاطبان بیشتر بپردازید
بینا استودیو فعالیت خود را از سال 1395 با توجه ویژه به کارگردانی، تصویر برداری، عکاسی، تدوین و ساخت انواع ویدئو کلیپ، تیزر تبلیغاتی و … شروع کرد. در اواخر سال 1398 نیز فعالیت های خود را گسترش داده و هم اکنون در زمینه خدمات دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا و مدل سازی سه بعدی و انیمیشن سازی نیز فعالیت می کند. هدف اصلی بینا استودیو داشتن بهترین کیفیت در طراحی و تولید است تا به وسیله آن نیازهای مشریانش را در سطح بالا به انجام برساند.
بله شما می توانید یک بار پروژه خود را اصلاح کنید اما هر تغییر که باعث شود پروژه از نو ساخته شود مشمول هزینه می شود.
ویدیو های تبلیغاتی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی که تاثیرگذاری زیاد و هزینه پایینی دارد که امروزه بسیاری از کسب و کار ها به آن روی آورده اند.
تاثیرگذاری ویدیو های تبلیغاتی به عوامل از جمله انتخاب سناریو، کاراکتر و… بستگی دارد که هر ویدیو برای هدف خاصی تولید می شود برای انتخاب نوع کلیپ لازم است از قبل بدانید برای چه هدفی می خواهید آن را تهیه کنید تا مشاوران ما مناسب ترین نوع را به شما پیشنهاد دهند.